Välkommen till Mathilde!

Vanliga frågor

Varorna passar mig inte, hur funkar det med retur?

Skicka din retur till:

Mathilde webbshop

Hamngatan 10-14

11147 Stockholm

Lägg en lapp med ditt ordernummer i paketet så att vi hittar din beställning i vårt system alt. skriv ut en retursedel HÄR. Vi meddelar dig när vi mottagit din retur.

Vad händer med fakturan när jag returnerar en vara när jag hade beställt fler?

Du betalar endast för de varor du behåller. Räkna av de varor du vill returnera från totalbeloppet. Vi krediterar beloppet för de returnerade varorna när vi mottagit din retur.

Jag har inte fått min orderbekräftelse?

Kolla i din skräpinkorg i mailboxen. Ibland hamnar våra mail där. Om inte, kontakta oss på webbshop@mathilde.se så skickar vi en ny.

Kan jag returnera en vara i butiken?

Ja, det går bra att lämna in returen i PK-huset. Ta med orderbekräftelsen som kvitto. Återbetalning sker inte i butik utan måste göras genom webbshopens system.

Jag har inte fått/tappat bort min faktura?

Fakturan skickas separat via epost. Om du saknar fakturan eller har några frågor om faktura- eller delbetalning så rekommenderar vi att du kontaktar Klarna. Du når dem enklast via mail på: info@klarna.se. Självklart går det även bra att kontakta oss så hjälper vi dig att få fram en ny faktura

Hur lång är leveranstiden?

Om du beställer på en vardag före kl. 11 så skickas ditt paket samma dag. Då brukar paketet vara hos ditt postmbud vardagen därpå. Om du bor mycket högt upp eller långt ner i Sverige kan det ta en extra dag. Till övriga länder är leveranstiden varierande men alla paket skickas samma/nästa vardag.

Copyright Magasin Mathilde AB - 2017